In ciuda recesiunii, in Romania exista mai multe sectoare care au inregistrat o cadenta de crestere in primul semestru din 2009, scrie Wall-Street.

Astfel, piata locala a bauturilor necarbonatate a crescut in primele sase luni ale acestui an, consumul ridicandu-se la 10 litri per capita, declara presedintele URBB, Shachar Shaine. De asemenea, piata cosmeticelor a raportat o crestere usoara, L’Oreal Romania inregistrand afaceri cu plus de 5-10%.

Totodata, executivii marilor lanturi de clinici medicale estimeaza ca piata serviciilor private a crescut cu 20-30% in lei fata de aceeasi perioada din 2008. Cea mai mare crestere s-a inregistrat pe piata locala a tigaretelor, ce s-a ridicat in primul semestru la valoarea de 4,8 miliarde lei, cu 37% peste valoarea din 2008.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.