Organizatiile pun mult mai mult accent pe pregatirea tehnica a angajatilor decat pe dezvoltatea abilitatilor de comunicare ale acestora, fapt care poate duce la aparitia unor situatii tensionate intre oameni, scrie Wall-Street.

“De cele mai multe ori, 80% dintre programele de formare profesionala de care au parte oamenii din companii sunt pentru dezvoltarea abilitatilor tehnice. Pe de alta parte insa, cursurile de training destinate dezvoltarii competentelor de comunicare ocupa doar 0-20% din totalul orelor de formare de care beneficiaza angajatii pe parcursul unui an. Ar trebui sa existe un echilibru intre cele doua tipuri de traininguri, pentru ca altfel exista riscul sa apara anumite probleme in randul angajatilor”, a explicat Diana Voicu, partener in cadrul firmei care ofera servicii de training si consultanta in management MMM Consulting International.
Retail jobs


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.