“De cele mai multe ori, 80% dintre programele de formare profesionala de care au parte oamenii din companii sunt pentru dezvoltarea abilitatilor tehnice. Pe de alta parte insa, cursurile de training destinate dezvoltarii competentelor de comunicare ocupa doar 0-20% din totalul orelor de formare de care beneficiaza angajatii pe parcursul unui an. Ar trebui sa existe un echilibru intre cele doua tipuri de traininguri, pentru ca altfel exista riscul sa apara anumite probleme in randul angajatilor”, a explicat Diana Voicu, partener in cadrul firmei care ofera servicii de training si consultanta in management MMM Consulting International.

Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Alina Rachieru, Pineberry: Mulți români caută și cumpără produse doar la preț...
Sursa: retail.ro
-
StepFWD lansează înscrierile pentru cohorta 2022 a pre-acceleratorului
Sursa: start-up.ro
-
Fuergy, slovacii care vor să aducă independența energetică în Europa
Sursa: green.start-up.ro
-
#puimicminunemare: Idei de jocuri și jucării pentru a-i ține pe cei mici...
Sursa: garbo.ro
-
City break în Berlin: top 10 atracții turistice
Sursa: kudika.ro
-
OTP Bank anunță dobânzi noi pentru depozitele la termen
Sursa: futurebanking.ro
-
Elon Musk a „sărăcit” – averea lui a scăzut sub 200 de miliarde de dolari
Sursa: wall-street.ro