KAI Romania, subsidiara locala a producatorului bulgar de placi ceramice (gresie si faianta) KAI, detinut de fondul de investitii Advent, isi consolideaza prezenta pe segmentul mediu-lux printr-o investitie de 1 milion de euro in propria marca, Progres...

KAI Romania, subsidiara locala a producatorului bulgar de placi ceramice (gresie si faianta) KAI, detinut de fondul de investitii Advent, isi consolideaza prezenta pe segmentul mediu-lux printr-o investitie de 1 milion de euro in propria marca, Progres Ceramica.

“In 2010 intram mai puternic pe segmentul mediu-lux, prin gama Progres Ceramica, care va cuprinde peste 20 de serii de modele realizate conform celor mai recente tendinte in domeniu. Estimam ca ponderea acestor modele va reprezenta aproximativ 30% din vanzarile totale ale companiei”, spune Catalin Rotaru, country manager KAI Romania.

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 8 mil. euro in 2009, iar pentru 2010 si-a bugetat o crestere de peste 50%, pana la 12 mil. euro. In conditiile in care businessul de de placi ceramice va atinge 12 mil. euro, vanzarile realizate prin noua gama ar urma sa genereze 3,6 mil. euro.

Retail jobs

Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.