Efectele mixului de produse si clienti, precum si impactul modificarilor de preturi, au avut un efect cumulat de -0,4% asupra activitatii Lafarge in Romania, se arata intr-un raport publicat de productorul de ciment si materiale de constructii.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Capital.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Sneaker Industry: cum transformi pasiunea într-o industrie pentru împătimiți
Sursa: start-up.ro
-
Fiecare dintre noi suntem la volanul propriei vieți!
Sursa: garbo.ro
-
Simtel Team construiește centrale fotovoltaice pentru un nou client
Sursa: green.start-up.ro
-
România, pe primul loc în topul producătorilor de nuci din UE
Sursa: retail.ro
-
Revolut lansează Pay Later. Va ajunge și în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Testul darurilor sacre: Ce cadou iti va oferi Universul?
Sursa: kudika.ro
-
Cristiano Ronaldo a devenit cel mai bine plătit om din lume pe Instagram
Sursa: wall-street.ro