Senso Ambiente, companie specializata in importul si distributia de echipamente sanitare, cu peste 6 ani de experienta in domeniu, devine importator direct al produselor companiei Ideal Standard pe piata din Romania, aducand aici 4 marci ale aceseia: Ideal Standard, Vidima, Dolomite si Jado. Punand la dispozitia clientilor o gama de peste 20.000 de produse, Compania Senso Ambiente intentioneaza sa introduca aceste noi marci in toate orasele mari, resedinte de judet si nu numai, numarand un total 85 de orase cu peste 50,000 de locuitori, dintre care 82 sunt municipii.

Compania Ideal Standard a avut, in 2008, o cifra de afaceri de 2,5 de milioane de euro. Senso Ambiente are 11% cota din piata de produse sanitare de marca din Romania. Senso Ambiente este, de asemenea, importator direct al companiilor Hansgrohe, Duravit, Glass Idromassaggio, Cleopatra, APAVISA si Huppe.

Referindu-se la acest nou contract cu Ideal Standard, Virgil Lixandru, Director de Marketing si Vanzari Senso Ambiente, declara: "Obiectivele noastre pentru anul 2010 sunt dublarea cotei de piata, ajungand la 22% din piața de produse sanitare de marca si, de asemenea, cresterea numarului de distribuitori existenți in retea la 200 de companii. Am ales Ideal Standard pentru calitatea deosebită a produselor, pentru numeroasele inovații, atât tehnologice, cat si de design, dar si datorita faptului ca se adreseaza unor segmente variate de consumatori”, se arata intr-un comunicat de presa remis redactiei.

Inovatoare in ceea ce priveste folosirea unor designeri si arhitecti faimosi in industria echipamentelor sanitare, posesoare a unor brevete de inventii, recompensata cu premii internationale pentru protectia mediului, reducerea poluarii, dar si pentru siguranta copiilor si a persoanelor cu varsta inaintata, sustinatoare ale unor faimoase seriale de televiziune, compania Ideal Standard vrea sa aduca era digitala in baie creand un spatiu de placere si relaxare. Cu ajutorul produselor sale, Senso Ambiente propune clientilor reintoarcerea la lumea primordiala prin obtinerea starii de bine – "wellness”.

Citeste si:
Parada LGBT din Sydney, desfăşurată aşa cum era prevăzut, în ciuda...
Parada LGBT din Sydney,...

Vorbind despre colaborarea cu Senso Ambiente, Dan Marinescu, Country Manager Ideal Standard, declara: "Am gasit in Senso Ambiente un partener de incredere si pe termen lung. Am ales sa intram in aceasta colaborare pentru ca suntem convinsi ca noii nostri parteneri vor avea o contributie importanta in privinta vanzarilor Ideal Standard in Romania. Cum spuneau si colegii mei de la Senso Ambiente, pe termen lung vrem sa vedem produsele noastre in cat mai multe case, hoteluri, cladiri de birouri, complexe rezidentiale din toate orasele importante ale tarii”.

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.