CorporateNews9 Februarie 201010:26

Lectura de un minut

Dupa un an în care a înregistrat pierderi de peste 22 de milioane de euro, pe fondul crizei economice si al acutizarii competitiei exercitate de operatorii low-cost, compania Tarom pune în aplicare un amplu plan de masuri, menit sa-i aduca  redresarea financiara în 2010. «În primul trimestru al anului 2009 am suferit o cadere dificila, de unde a rezultat si o medie scazuta a gradului de încarcare al aeronavelor“, spune Ruxandra ...

Dupa un an in care a inregistrat pierderi de peste 22 de milioane de euro, pe fondul crizei economice si al acutizarii competitiei exercitate de operatorii low-cost, compania Tarom pune in aplicare un amplu plan de masuri, menit sa-i aduca redresarea financiara in 2010.

"In primul trimestru al anului 2009 am suferit o cadere dificila, de unde a rezultat si o medie scazuta a gradului de incarcare al aeronavelor“, spune Ruxandra Brutaru, care tocmai a implinit un an de cand se afla la mansa operatorului aerian national.

"Insa multe dintre deciziile luate anul trecut isi vor afla efectul benefic in acest an“, continua aceasta, subliniind ca Tarom si-a pastrat suprematia pe piata, mai ales in fata operatorilor low-cost. „Nu ne-am propus sa intram intr-o batalie cu low costul, dar 2009 ne-a obligat sa o facem“, spune Brutaru. Fata de principalii rivali, Blue Air si Wizz Air, compania de stat a transportat cu 200.000 de pasageri mai mult pe ansamblul anului trecut.

Citeste si:
Black Friday 2019 in turism: Reduceri la vacante de pana la 45%
Black Friday 2019 in turism:...

Citeste articolul integral pe Capital.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.