Compania Flynova mizeaza in acest sezon pe Turcia, lansand oferta speciala "Weekend in Antalya", informeaza Wall-Street.

Astfel, 80% din veniturile agentiei, estimate la 10 milioane de euro, vor fi generate de orasele litorale ale Turciei.

"Aceasta oferta este destinata in special clientilor care, din diverse motive, nu isi pot permite sa plece in vacanta mai mult de cateva zile si care nu au la dispozitie decat varianta unei mini-vacante la Marea Neagra", a declarat Raimondas Useckas, CEO Flynova.

Citeste si:
Satul râvnit de toată lumea. Adăpostește acum doar 33 de oameni,...
Satul râvnit de toată lumea....

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.