“Nu mai cred in sponsorizarea clasica, cred in astfel de activitati. Sponsorizarea clasica nu mai aduce mari avantaje unei marci, nu poti sa plasezi un simplu banner si sa te astepti la un efect important”, a declarat Diana Misa, director de marketing al diviziei de retail banking din cadrul OTP Bank Romania.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Flip se extinde internațional - startup-ul de telefoane SH ajunge în Bulgaria
Sursa: start-up.ro
-
eMAG: livrarea last mile a evitat emiterea a 142 tone de CO2
Sursa: green.start-up.ro
-
Cei mai mari producători de înghețată din România: cine sunt și ce vânzări au...
Sursa: retail.ro
-
Vitamina E: surse de vitamine E și importanța acesteia în organism
Sursa: kudika.ro
-
Trusa de medicamente pentru vacanță a copilului. Ce luăm cu noi în bagaj...
Sursa: garbo.ro
-
CHRISTIAN TOUR, finanțare de 3 milioane de euro de la Banca Românească
Sursa: futurebanking.ro
-
Rusia ar putea fi ”debranșată” de la piața globală a energiei. SUA și...
Sursa: wall-street.ro