OTP Bank Romania a lansat campania nationala de responsabilitate sociala “Dreptul de a citi”, proiect ce se va desfasura pe parcursul intregului an, avand ca principal obiectiv dotarea scolilor generale defavorizate din mediul rural cu...
OTP Bank Romania a lansat campania nationala de responsabilitate sociala “Dreptul de a citi”, proiect ce se va desfasura pe parcursul intregului an, avand ca principal obiectiv dotarea scolilor generale defavorizate din mediul rural cu peste 10.000 de carti.

“Nu mai cred in sponsorizarea clasica, cred in astfel de activitati. Sponsorizarea clasica nu mai aduce mari avantaje unei marci, nu poti sa plasezi un simplu banner si sa te astepti la un efect important”, a declarat Diana Misa, director de marketing al diviziei de retail banking din cadrul OTP Bank Romania.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.