Brandurile BRD si Banca Transilvania au avut în 2009 o valoare cumulata de 796 de milioane de dolari, potrivit topului realizat de Brand Finance. Cele doua branduri sunt singurele din Româna incluse în analiza Brand Finance, care a realizat topul celor mai valoroase 500 de nume din lume dar si din sectorul bancar. BRD a avut astfel în 2009 o valoare de 667 de milioane de dolari, conform publicatiei germane, în timp ce Banca Transilvania a ajuns la 129 de ...
Brandurile BRD si Banca Transilvania au avut in 2009 o valoare cumulata de 796 de milioane de dolari, potrivit topului realizat de Brand Finance.

Cele doua branduri sunt singurele din Romania incluse in analiza Brand Finance, care a realizat topul celor mai valoroase 500 de nume din lume dar si din sectorul bancar.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Capital.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.