Banca Transilvania ofera membrilor Clubului Intreprinzatorului Roman (CIR) - fondat de BT - posibilitatea de a invata chiar de la reprezentantii Google AdWords, cum sa-si dezvolte afacerea in mediul online, in cadrul unui training gratuit, organizat in Cluj-Napoca.

Cursul este programat pentru luni, 23 noiembrie, intre orele 14:00 si 17:00, la sediul Bancii Transilvania, str. G. Baritiu nr. 1, etajul 5, Sala de conferinte. BT s-a gandit si la cei care nu pot ajunge la intalnirea cu Google: pentru acestia, training-ul va fi transmis live, pe Internet si va putea fi urmarit pe site-ul CIR, accesand www.btclub.ro.

Amelia Cretu, Agency Relationship Manager - Google AdWords Romania si Andrew Pozniak, Specialist Piete Emergente - Google le vor vorbi participantilor despre Google AdWords si despre publicitatea online. De asemenea, reprezentantii Google AdWords ii vor consilia pe cei prezenti cu privire la modalitatea de a avea campanii eficiente, in favoarea unei prezente cat mai active, in mediul online, a firmelor pe care le reprezinta.

Retail jobs

Toti participantii la training vor primi, din partea Bancii Transilvania, cate un voucher de publicitate, prin care pot beneficia de reclame de tip anunt, care sunt afisate in motorul de cautare Google. De asemenea, cei prezenti la curs care vor veni cu laptop si un card bancar acceptat pentru plata prin Internet vor avea posibilitatea de a aplica „live” sfaturile primite de la reprezentantii Google.

Toate persoanele care doresc sa participe la acest training - si nu sunt membri ai CIR - se pot inscrie, rapid si gratuit, in Clubul Intreprinzatorului Roman, pe site-ul www.btclub.ro. Clubul are acum peste 11.000 de membri si este o initiativa a Bancii Transilvania, prin intermediul careia se ofera suport, consultanta financiar-bancara si pentru accesarea fondurilor structurale, precum si un program de networking celor din mediul de afaceri.

Citeste si:
Care sunt cele mai digitale bănci din România?
Care sunt cele mai digitale...

Banca Transilvania si Google au initiat in iulie a.c. un parteneriat care se bucura de notorietate, prin lansarea campaniei co-branded “Prietenul Google”, un proiect de marketing in premiera pe piata din Romania. Pe langa posibilitatea companiilor de a se promova prin Google AdWords, BT sustine antreprenorii sa-si construiasca, gratuit, un site gazduit de banca, detaliile necesare putand fi consultate pe site-ul Clubului.

Banca Transilvania dezvolta parteneriatele pe care le desfasoara cu diverse institutii importante, in favoarea clientilor. Ca banca a comunitatii, prin organizarea acestui training, BT si-a propus sa sprijine firmele clujene sa beneficieze de know-how-ul international al companiei Google, pentru cresterea veniturilor si a afacerilor lor.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.