Peste 800 de romani au reclamat serviciile bancare la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), de la inceputul anului, relateaza Wall-Street. Acuzele vizeaza cresterea dobanzilor la credite si modificarea clauzelor contractuale fara instiintare in prealabil.

"Trebuie sa analizam fiecare plangere in parte, pentru a vedea unde a fost incalcata legislatia si unde este vorba despre vina consumatorului, in caz ca acesta nu a citit cu atentie ce semneaza. Sunt situatii in care este vina bancii, atunci cand introduce, ulterior incheierii creditului, comisioane noi si majorari nejustificate, si situatii in care omul a acceptat de buna voie o dobanda variabila", a aprecizat seful Directiei de Integrare Europeana din ANPC, Mihail Meiu.

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.