Conform unui comunicat de presa remis redactiei CorporateNews, Raiffeisen Bank a inregistrat la sfarsitul primului semestru al anului 2008 un profit net de 74 milioane euro, cu 57% mai mare fata de 30 iunie 2007, cand a fost 47,2 milioane euro (conform standardelor internationale de contabilitate, neconsolidat). Profitul inregistrat inainte de impozitare a fost de 89,3 milioane euro fata de 53,5 milioane euro la sfarsitul lui iunie 2007.

Activele totale au crescut cu 16% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 4,57 miliarde euro. Creditele acordate clientilor au depasit 2,9 miliarde euro, in crestere cu 40% fata de aceeasi perioada a anului 2007. In acelasi timp, depozitele clientilor au crescut cu 16%, depasind 3,5 miliarde euro.

Cheltuielile cu personalul si cele administrative inregistrate la 30 iunie 2008 au crescut cu 18% fata de jumatatea anului trecut. In acelasi timp, venitul net din dobanzi a crescut cu 35%, ajungand la 117 milioane euro, iar venitul din comisioane a crescut cu 39%, la aproape 117 milioane euro.

Raiffeisen Bank a continuat si in 2008 sa-si dezvolte reteaua, iar in prezent numarul de unitati a depasit 500. Banca a deschis mai ales locatii mici dedicate in special clientilor persoane fizice si IMM-urilor. Raiffeisen Bank si-a dezvoltat reteaua de centre si zone specializate destinate creditelor cu garantie imobiliara, ajungand la o retea de 19 unitati Raiffeisen Bank – Casa Ta si la peste 50 de "mortgage corners" (spatii dedicate creditelor imobiliare in unitatile existente). Alte locatii specializate ale bancii, aflate in marile orase ale tarii, sunt dedicate clientilor Raiffeisen Exclusive, in timp ce companiile mari si medii beneficiaza de servicii personalizate in centrele operationale de afaceri. Numarul de salariati ai bancii la 30 iunie 2008 era de 6.417 fata de 5.145 la mijlocul anului trecut.

Citeste si:
Financial Forum 2021: cum arată economia României și ce finanțări...
Financial Forum 2021: cum...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor sai multiple canale de acces: Raiffeisen Direct, myBanking, Raiffeisen Online, care au inregistrat cresteri importante atat ca numar de clienti, cat si ca volume tranzactionate. Retelele de ATM-uri si EPOS-uri au ajuns la 30 iunie 2008 la 964 ATM-uri si aproximativ 8000 de EPOS-uri.

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.