CorporateNews10 Februarie 201110:43

Lectura de un minut

Renault va plasa vanzarile de masini ieftine pe pietele emergente in centrul planului sau pe trei ani ce prevede livrari anuale de aproximativ 3 milioane si o marja de profit operational de aproximativ 5%, a anuntat o sursa anonima.

Strategia, ce urmeaza sa fie prezentata joi de directorul general Carlos Ghosn impreuna cu rezultatele financiare obtinute de producatorul auto francez in 2010, va implica consolidarea productiei din afara Frantei a unei game derivate din modelul low-cost Logan sedan, sustine sursa.

Renault nu comenteaza aceste obiective, a declarat un purtator de cuvant al companiei franceze, Frederique Le Greves.

Acest plan ar urma sa fie a doua incercare a lui Ghosn de a restabili profitabilitatea celui de-al doilea producator auto din Franta, la nivel inregistrat in 2004, cand profitul inainte de plata dobanzilor si a impozitelor s-a ridicat la 5,2% din vanzari. Carlos Ghosn a devenit directorul general in 2005.

Citeste si:
Productia auto nationala in primele zece luni: Dacia raporteaza o...
Productia auto nationala in...


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.