Pneurile all season sunt recomandate in tarile in care iarna este blanda, nu si in Romania, pentru ca la fabricarea lor nu se folosesc elemente naturale sau chimice care sa confere anvelopei aceleasi proprietati tehnice in sezonul de iarna la -7 de grade Celsius cat si in cel de vara la +7 de grade Celsius, spun producatorii de anvelope.
In primul rand, trebuie stiut ca este foarte dificil ca un pneu sa-si pastreze caracteristicile tehnice - flexibilitate, suprafata petei de contact, forta de tractiune, eficienta la franare, intr-un interval larg de temperatura. "O anvelopa de iarna permite franarea mai eficienta, mobilitate si control asupre vehicului pilotat la temperaturi mai mici de 7gr.C., pe zapada, polei sau umezeala, datorita unei compozitii speciale ale amestecului si a gradului ridicat de fragmentare a benzii de rulare", spun reprezentantii Michelin.

Gama de anvelope all season este redusa, in special posesorii de autoutilitare sunt interesati. "Anvelopele all season combina caracteristicile anvelopelor de vara cu cele de iarna si, implicit, nu pot asigura cele mai bune performante in ceea ce priveste franarea si tractiunea pe un carosabil acoperit cu zapada si gheata. Continental recomanda utilizarea anvelopelor de vara in sezonul cald si a celor de iarna in sezonul rece. Gama anvelopelor all season produse de catre Continental este foarte restransa si se adreseaza in principal autoutilitarelor", a declarat Marian Baluta, marketing manager Continental Romania.
Retail jobs


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.