Modelul 'low cost' de la Dacia aduce marca Duster intre cele mai vandute in Spania, semnaleaza Europa Press, dupa ce firma romaneasca, filiala a Renault, a inregistrat, in luna octombrie, vanzarea a peste 2.000 de unitati pe piata spaniola - adica o crestere cu peste 96% in comparatie cu datele aceleiasi perioade a anului trecut, potrivit datelor Asociatiilor fabricantilor (Anfac) si vanzatorilor (Ganvam).
Cresterea semnificativa a vanzarilor acestor marci 'low cost' pe piata spaniola se datoreaza cererii pentru modelele principale - mai ales modelul de teren Duster, vandut in proportie de 60%. Modelul Logan a inregistrat, de asemenea, cresteri in vanzari, insa Sandero a scazut. Cu toate acestea, anul acesta, Dacia si-a sporit vanzarile cu peste 182% - cu peste 17.000 de unitati vandute.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.