Revista americana Time prezinta Dacia drept cel mai profitabil brand pentru export al Romaniei, care a inregistrat cresteri puternice in aceste timpuri economice dificile, intr-un fotoreportaj dedicat marcii romanesti "Dacia, masina romaneasca care a putut" (The Dacia, the Romanian Car That Could). "Infiintata cu ajutorul Renault la inceputul regimului lui Ceausescu, compania Dacia a scos pe piata primul sau model, Dacia 1300, in anul 1969. Design-ul sau a ramas practic n

Revista americana Time prezinta Dacia drept cel mai profitabil brand pentru export al Romaniei, care a inregistrat cresteri puternice in aceste timpuri economice dificile, intr-un fotoreportaj dedicat marcii romanesti "Dacia, masina romaneasca care a putut" (The Dacia, the Romanian Car That Could).

"Infiintata cu ajutorul Renault la inceputul regimului lui Ceausescu, compania Dacia a scos pe piata primul sau model, Dacia 1300, in anul 1969. Design-ul sau a ramas practic neschimbat timp de 35 de ani, rezistand regimului Ceausescu", noteaza publicatia americana.

Aceasta prezinta si momentul privatizarii companiei, in 1999, cand a fost cumparata de francezii de la Renault care au dezvoltat-o agresiv.

Retail jobs

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.