BMW lanseaaza peste trei ani un vehicul 100% electric de clasa mini care va putea transporta patru pasageri circa 160 km dupa o incarcare si va utiliza fibra de carbon, astfel incat greutatea suplimentara data de baterii sa fie compensata de o caroserie foarte usoara. Compania spune ca lansarea masinii nu e doar o miscare de marketing, ci considera ca astfel de masini vor fi extrem de utile in orasele foarte mari, de peste 10 milioane locuitori. Masina va purta sigla unui nou sub-brand al BMW.
BMW lanseaza peste trei ani un vehicul 100% electric de clasa mini care va putea transporta patru pasageri circa 160 km dupa o incarcare si va utiliza fibra de carbon, astfel incat greutatea suplimentara data de baterii sa fie compensata de o caroserie foarte usoara. Compania spune ca lansarea masinii nu e doar o miscare de marketing, ci considera ca astfel de masini vor fi extrem de utile in orasele foarte mari, de peste 10 milioane locuitori. Masina va purta sigla unui nou sub-brand al BMW.

BMW a demarat acum trei ani "proiectul i" prin care isi propune sa dezvolte masini ecologice pentru marile aglomeratii urbane. Au fost testate versiuni 100% electrice ale unor modele Mini, masini cu autonomie de pana la 250 km. Una din concluzii a fost ca oamenii nu vor masini foarte mici si de aceea nici nu s-a pus problema ca primul model 100% electric al BMW sa aiba numai doua locuri.

Citeste articolul integral pe Economie.hotnews.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.