Daca 2009 a fost considerat un an negru din perspectiva vanzarilor auto noi din import pe piata locala, datele Directiei Regim Permise de Conducere si Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) valabile pentru primele cinci luni din 2010 ne arata ca acest an a debutat cu cifre inspaimantatoare pentru importatori: cea mai mare scadere din UE si reintoarcerea la nivelul anilor 2003/2004. Dar cine a pierdut cel mai mult?

Daca 2009 a fost considerat un an negru din perspectiva vanzarilor auto noi din import pe piata locala, datele Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) valabile pentru primele cinci luni din 2010 ne arata ca acest an a debutat cu cifre inspaimantatoare pentru importatori: cea mai mare scadere din UE si reintoarcerea la nivelul anilor 2003/2004.

Hyundai - Scadere de 78 procente: Cu doar 554 unităţi vândute, vânzările Hyundai au scăzut cu 78.6 % faţă de perioada similară din 2009 când în România s-au vândut 2596 autoturisme ale acestui producător.

Nissan - Scădere cu 71,3%: Doar 214 români au cumpărat autoturisme Nissan în perioada ianuarie-mai 2010. Scăderea vânzărilor este de 71.3 procente faţă de perioada similară din 2009 când se vânduseră 748 unităţi ale producătorului nipon.

Retail jobs

Fiat înregistrează aproximativ 69 % scădere: Datele DRPCIV indică vânzări în scădere cu 69.4% pentru Fiat în primele cinci luni ale acestui an. De la 2210 autoturisme vândute pe piaţa locală în 2009, italienii au ajuns la 675 unităţi.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Moneyro.feedsportal.com


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.