Cupoanele din Programul Rabla,  promotii cum nu s-au mai vazut, stocuri auto noi din 2008 - si totusi vanzarile nu merg. Romanii au ajuns la fundul sacului. Se poate si mai rau?

Cupoanele din Programul Rabla, promotii cum nu s-au mai vazut, stocuri auto noi din 2008 - si totusi vanzarile nu merg. Romanii au ajuns la fundul sacului. Se poate si mai rau?

Anul 2010 poate fi considerat până la acest moment un coşmar pentru marii producători prezenţi pe piaţa locală. Renault, Volkswagen, Opel, Ford sau Skoda au trecut de la deshiderea şampaniei după bilanţurile anuale din 2006-2008 la consumul în exces de cafea şi energizante în căutarea soluţiilor pentru a scăpa de stocuri.

În mod paradoxal producătorii auto de lux se simt foarte bine în România. Importatorul Ferrari şi-a epuizat cotele alocate de către producător, iar Porsche a crescut perioada de aşteptare pe liste.

Retail jobs

Despre autor:

Citeste articolul integral pe Moneyro.feedsportal.com


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.