Toyota, constructorul auto cu cele mai mare vanzari pe segmentul masinilor hibride, a taiat costurile pentru autoturismele pe baza de hidrogen cu 90% din 2000, ceea ce i-ar putea permite sa vanda primul model din aceasta gama cu 50.000 dolari, potrivit Blomberg. "Tinta noastra este sa nu pierdem bani odata cu introducerea acestui model", a declarat un director al companiei, care a precizat ca pretul trebuie sa acopere costul de productie.Alaturi de Toyota, General Motors, Hond
Toyota, constructorul auto cu cele mai mare vanzari pe segmentul masinilor hibride, a taiat costurile pentru autoturismele pe baza de hidrogen cu 90% din 2000, ceea ce i-ar putea permite sa vanda primul model din aceasta gama cu 50.000 dolari.

Alaturi de Toyota, General Motors, Honda, Daimler si Hyundai au anuntat ca pana in 2015 vor lansa pe piata masini pe baza de hidrogen.

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.