Dacia este marca auto cu cea mai mare acoperire media in 2009, ea fiind urmata de Renault, Ford, Volkswagen, BMW, Mercedes, Audi, Opel, Toyota si Ferrari, conform unei analize realizate de Mediafax Monitorizare. Toate cele zece branduri au fost cel mai des mentionate in presa scrisa centrala, care detine o pondere de peste 60% din total, prin comparatie cu radioul si televiziunea.
Dacia este marca auto cu cea mai mare acoperire media in 2009, ea fiind urmata de Renault, Ford, Volkswagen, BMW, Mercedes, Audi, Opel, Toyota si Ferrari.

Impreuna, cele zece marci auto de top - Dacia (10,9%), Renault (8,3%), Ford (6,7%), Volkswagen (6,3%), BMW (4,8%), Mercedes (4,7%), Audi (4,4%), Opel (4%), Toyota (3,8%), Ferrari (3,6%) - cumuleaza 57,5% din totalul mentiunilor, in timp ce restul sunt disputate de alte 34 de marci.

Citeste articolul integral pe Economie.hotnews.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.