Toyota si Volkswagen au anuntat ca intentioneaza sa atinga o cota de piata de 10% in urmatorii 4-5 ani, intrand astfel in competitie cu Suzuki care detine 50% din piata indiana, care se va dubla pana in 2015, potrivit estimarilor guvernului.
"India va juca un rol important in planurile de extindere globale ale Toyota. A venit timpul sa ne accelaram cresterea aici", a declarat Chairman Kazuo Okamoto, vicepresedintele Toyota, in cadrul Salonului Auto de la Delhi.
Toyota, General Motors si Honda au prezentat in cadrul salonului modele noi, amenintand astfel cota de 50% detinuta de Suzuki pe piata din India.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Raportarea ESG și de ce este esențială pentru orice companie listată la bursă
Sursa: green.start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
Părintele Porfirie: Medicamentul şi marele secret pentru creşterea copiilor
Sursa: garbo.ro
-
CEC Bank, profit net de 54,2 milioane de lei în primul trimestru din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
Suflete pereche: Iubirea necondiționată dintre doi oameni
Sursa: kudika.ro
-
România a aprobat un nou ajutor umanitar pentru Ucraina. Ce trimite țara...
Sursa: wall-street.ro