Conform unui comunicat de presa remis redactiei CorporateNews, la Salonul Auto de la Geneva, organizat la inceputul lunii martie, a fost lansat noul modelul Polo. Dupa premiera sa mondiala de la Geneva, cel mai nou model Volkswagen este disponibil si in reteaua comerciala.

Noul Polo, cu motor TDI de 90 cai putere si pachetul BlueMotionTechnology, beneficiaza de un consum de numai 3,6 litri. Modelul Polo a fost conceput astfel incat sa obtina cinci stele la noul test EuroNCAP, cu standarde mult mai stricte. La aceasta performanta contribuie rigiditatea imbunatatita a caroseriei. Numai in zona picioarelor, intruziunea, ceea ce inseamna rezistenta la deformare in cazul unui impact frontal, a fost redusa cu 50%. In cazul unui impact lateral, valoarea intruziunii a fost imbunatatita cu 20%.

Versiunea Europa a modelului Polo prezentata recent va dispune in mod suplimentar, in echiparea de serie, de programul electronic de control al stabilitatii ESP cu sistemul de asistenta la pornirea in rampa, un sistem foarte eficient de airbag-uri, inclusiv un airbag combinat pentru zona capului si a toracelui, sistem de tensionare a centurii de siguranta si limitatoare de forta pentru centurile de siguranta plus martor pentru cuplarea centurilor si tetiere care atenueaza efectele traumatismelor produse prin impact la nivelul coloanei vertebrale, trei tetiere pentru locurile din spate, precum si sisteme de fixare Isofix destinate scaunelor corespunzatoare pentru copii.

Retail jobs

In comparatie cu versiunea precedenta, Volkswagen pune la dispozitie structura organizata in functie de linia de echipare: "Trendline" reprezinta in continuare varianta de baza, "Comfortline" semnifica nivelul mediu de echipare. Elementul de noutate al gamei este reprezentat de versiunea de top "Highline". Chiar in versiunea standard de echipare Polo Trendline se regasesc, la capitolul confort, printre altele, servodirectia electrohidraulica, geamurile actionate electric fata, inchiderea centralizata, sistemul de iluminat si chingile de fixare in portbagaj, martorul sonor pentru luminile aprinse, scaunul soferului reglabil pe inaltime, oglinzile de machiaj in parasolare si geamurile termoizolante cu nuanta verde.

In ciuda imbunatatirilor semnificative la toate capitolele a fost posibila reducerea greutatii caroseriei modelului Polo cu 7,5%. Prin preluarea noilor propulsoare TDI si TSI, precum si a cutiei de viteze cu 7 trepte cu dublu ambreiaj (DSG) sunt obtinute la numeroase niveluri de putere valori reduse semnificativ in ceea ce priveste consumul de carburant si emisiile. Performante la acest capitol sunt oferite de noul motor TSI de 1.2: propulsorul cu injectie directa pe benzina cu patru cilindri, cu turbina de supraalimentare, dezvolta 77 kW / 105 cai putere, dar consuma numai 5,5 litri de carburant la 100 kilometri (129 g/km CO2); acesta inseamna o scadere cu 20% in comparatie cu modelul precedent.

Citeste si:
Toyota lansează noul Aygo X, un crossover urban cu o singură...
Toyota lansează noul Aygo X,...

Productia vechii versiuni Polo cu patru usi s-a incheiat inca de la finalul lunii martie Incepand cu ultima saptamana din luna iunie va urma lansarea pe piata a acestui bestseller comercializat in milioane de unitati Germania, intr-o versiune remarcabila din punct de vedere optic, precum si tehnic. Dupa numai doua saptamani, asa cum indica planul de baza cu detalii logistice exigente, Volkswagen va comercializa deja acest model in intreaga Europa, pentru ca ulterior Polo sa fie disponibil pe toate continentele.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.