Conform unui comunicat de presa remis redactiei CorporateNews, cea de-a sasea generatie a Volkswagen Golf nu prezinta modificari radicale fata de modelele anterioare.

“Limbajul formal al designului marcii Volkswagen, asa cum a fost materializat la modelul Golf”, spune Klaus Bischoff.

Comparatia facuta in special intre generatiile V si VI, demonstreaza in mod evident cat de mult s-a schimbat noul Golf. Echipa condusa de Walter de Silva, Manzoni si Bischoff a extras ADN-ul esential al modelului Golf si l-a transpus in viitor. Rafinamentul detaliilor se regaseste si in claritatea aspectului frontal al primei generatii si in montantul posterior perfectat la cea de-a patra generatie.

Toate suprafetele caroseriei sunt mult mai detensionate, mai atletice. In partea frontala, noul autovehicul preia grilele de radiator dispuse orizontal intre faruri, caracteristice primei generatii de Golf; vopsite in negru lucios. Liniile barei de protectie sunt in acelasi ton cu cele ale grilei de radiator. Sub radiator este disponibila o priza de aer. Tot pe fundal negru sunt montate si carcasele cromate ale farurilor, formand astfel un ansamblu rafinat.

Retail jobs

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Partea posterioara a autovehiculului se caracterizeaza prin aceleasi linii orizontale predominante. Stopurile – in format foarte mare – sunt inconfundabile mai ales pe timp de noapte. Din punct de vedere statistic, liniile bine definite ale lampilor de semnalizare si ale celor de marsarier se regasesc si la Touareg. Noul Golf – in interactiunea tuturor caracteristicilor sale de design – confera aspectul unui autovehicul semnificativ mai mare, mai aerodinamic si mai inalt.

Noul Golf are o lungime de 4.199 milimetri, cu cinci milimetri mai putin decat predecesorul sau. A castigat si 20 milimetri in latime, ceea ce inseamna 1.779 milimetri. Inaltimea autovehiculului a ramas constanta, 1.479 milimetri. Dar cea de-a sasea generatie are un aspect considerabil mai mare. Acest lucru poate fi atribuit designului in sine si proportiilor sale echilibrate. In partea din fata, consola caroseriei a fost redusa de la 880 la 868 milimetri; simultan, consola din spate a caroseriei a fost alungita cu sapte milimetri (753 milimetri). Ampatamentul a ramas neschimbat, 2.578 milimetri. Aceste modificari creeaza in mod clar o impresie generala mai dinamica.

Ca si generatiile anterioare, noul Golf va fi disponibil in variantele cu doua si patru usi. Dimensiunile exterioare ale celor doua versiuni de caroserii sunt practic identice.

Siguranta noului Golf a fost demostrata in cele mai recente teste EuroNCAP: un fenomenal rezultat de 36 puncte din 37 posibile si cinci stele pentru protectia ocupantilor. Patru stele pentru protectia copiilor cu 41 de puncte. Trei stele pentru protectia pietonilor si este astfel, masina cu una din cele mai bune niveluri de protectie pietonale disponibile.

Citeste si:
Toyota lansează noul Aygo X, un crossover urban cu o singură...
Toyota lansează noul Aygo X,...

Modelul Golf este comercializat in varianta standard cu un pachet impecabil de caracteristici de siguranta. Din punct de vedere al sigurantei pasive, sunt incluse caroseria perfectionata (cu noile ranforsari din zona usilor si protectia sporita a pietonilor), sapte airbaguri, inclusiv airbag pentru genunchi la sofer si un sistem patentat de protejare a capului pentru sofer si pasagerul din fata (WOKS).


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.