Conform Evenimentul Zilei, Dacia isi continua strategia de repozitionare pe piata si de atragere a clientilor noi prin schimbarea siglei. Noua sigla a constructorului auto va fi o combinatie intre identitatie Renault-Nissan si Dacia, pastrand insa acceasi forma. Schimbarea nu e una radicala, ci un facelift, albastrul siglei fiind inlocuit cu un gri metalizat.

Dacia urmareste sa lanseze Loganul ca o masina ideala pentru tinerii intre 25 si 35 de ani, prezentand masina ca pe un model generos ca spatiu si inovator din punct de vedere al dotarilor.

rebranding,Dacia,Dacia Logan,auto-moto,auto,

Citeste si:
Schimbări importante pentru Dacia: un SUV mai mare ca Duster și un...
Schimbări importante pentru...

Citeste articolul integral pe Evz.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.