"Vom pastra, in general, strategia din acest an. Procentele alocate canalelor media vor ramane neschimbate, bugetul va fi aproape la fel ca si cel din anul acesta. Obiectivele principale vor fi consolidarea imaginii de brand si pastrarea cotei de piata din prezent, de 27,5%", a declarat directorul de marketing Rafael Treguer.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Standard.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Tartă cu vișine, un desert pentru toate gusturile în zilele caniculare de vară
Sursa: garbo.ro
-
Rector UPT: Companii vor să angajeze 1.000 de oameni, dar nu au de unde
Sursa: start-up.ro
-
Mondelēz International integrează oficial Chipita Global în portofoliul său
Sursa: retail.ro
-
20,4%, cota de piață a băncilor cu capital majoritar privat autohton
Sursa: futurebanking.ro
-
Din angajat în freelancer. Sfatul unui specialist pentru cineva care de mâine...
Sursa: wall-street.ro
-
Câte calorii are varza și ce beneficii sanatoase ne aduce?
Sursa: kudika.ro