Aviva Romania, companie membra a grupului britanic de asigurari cu acelasi nume, a lansat un site de educatie financiara, www.e-viata.ro , care isi propune sa informeze vizitatorii despre produsele de asigurari de viata, investitii si pensii...

Aviva Romania, companie membra a grupului britanic de asigurari cu acelasi nume, a lansat un site de educatie financiara, www.e-viata.ro, care isi propune sa informeze vizitatorii despre produsele de asigurari de viata, investitii si pensii disponibile pe piata din Romania, potrivit unui anunt al asiguratorului.

Potrivit studiilor de piata desfasurate de Aviva in ultimii ani pentru a vedea ce isi doresc romanii de la produsele financiare, acestea au aratat ca oamenii realizeaza importanta unei asigurari de viata doar dupa intalnirea cu un consultant financiar.

Astfel, 27% dintre romani considera internetul cea mai credibila sursa in achizitionarea unui produs sau serviciu financiar, 33% dintre romani au achizitionat la un moment dat un produs financiar fara sa cunoasca toate caracteristicile acestuia si au neglijat contractul si au semnat fara sa citeasca cu atentie toate prevederile, in timp ce 65% dintre romani considera ca institutiile financiare nu sunt transparente in momentul in care ei achizitioneaza un produs/serviciu financiar, se precizeaza in comunicatul Aviva.

Retail jobs

Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.