CorporateNews3 Martie 200811:07

Lectura sub un minut

Conform Ziarul Financiar, Allianz-Tiriac, compania de pe locul doi, spera sa foloseasca si in continuare 75% din forta de vanzare de la pensiile obligatorii, iar Generali, compania de pe locul 3, mizeaza pe 50% din agentii de marketing de la pensiile obligatorii.

Majoritatea agentilor care s-au implicat in campania de pensii private aveau deja un job, iar una dintre variante ar fi ca acestia sa se intoarca la acesta.

Asigurari,Finante&Banci,Allianz-Tiriac,Generali,pensii private,

Citeste si:
Un soldat si-a impuscat comandantul, apoi s-a sinucis
Un soldat si-a impuscat...

Citeste articolul integral pe Zf.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.