Conform Wall-Street , Generali Fond de Pensii si agentia de publicitate Prospero au lansat campania de promovare a Fondului de Pensii Administrat Privat Aripi, sub sloganul „Semnaturi importante in viata ta”, campanie in care compania a investit doua milioane de euro.

Campania se va desfasura in perioada septembrie-decembrie a acestui an si va cuprinde un spot TV difuzat pe noua posturi, dar si adaptari pentru spot radio, machete de presa si outdoor.

Generali Fond de Pensii spera sa atraga pana in 16 ianuarie 2008 peste 300.000 de angajati cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 de ani.

pensii private,advertising,

Retail jobs

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.