26 Aprilie 2012 , 14:35 in CorporateNews
ZenithOptimedia Group, reteaua internationala din care face parte Zenith Romania, se relanseaza printr-un proces de rebranding global si o noua pozitionare - “LIVE ROI”, trecand de la “The ROI Agency”.

“Am fost prima agentie de media care a pus conceptul de ROI in centrul a tot ceea ce facem, iar pionieratul nostru in aceasta arie ne-a adus succesul de care ne bucuram astazi si a constituit temelia dezvoltarii noastre”, a declarat Steve King, Global Chief Executive Officer pentru ZenithOptimedia Group.

Aceasta noua pozitionare strategica a fost translatata si intr-un proces de re-branding a identitatii organizatiei, care a inceput in toate cele 250 de birouri internationale si cuprinde toate companiile Grupului ZenithOptimedia, inclusiv agentia Zenith Media Romania.

De asemenea, Zenith Media se redenumeste, simplu, Zenith.



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Rebranding pentru Zenith Romania.