Grapefruit si Arcsett au creat conceptul pentru relansarea retelei de magazine UPC Romania, al doilea operator de cablu TV pe piata locala dupa RCS&RDS. Noul concept a fost implementat intr-un prim magazin pilot (concept store), deschis...
Grapefruit si Arcsett au creat conceptul pentru relansarea retelei de magazine UPC Romania, al doilea operator de cablu TV pe piata locala dupa RCS&RDS. Noul concept a fost implementat intr-un prim magazin pilot (concept store), deschis in Sos. Mihai Bravu nr 35 din apropiere de piata Obor din Bucuresti.

Pentru magazinul lansat la sfarsitul lui ianuarie si in care s-au investit 200.000 de euro, Grapefruit a identificat tipurile de interactiuni si zonele functionale, a definit fluxul de circulatie si a creat componentele de branding ale noului concept. Arcsett a creat conceptul arhitectural, designul de retail si a furnizat servicii de management de proiect si implementare pentru magazinul pilot din Sos. Mihai Bravu.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.