Pentru cei mai multi dintre reprezentantii companiilor de publicitate indoor, o asociatie care sa reuneasca toti jucatorii din domeniu este echivalenta cu o plasa de siguranta pentru businessurile pe care le reprezinta. Si cei mai multi dintre acestia vorbesc despre efectele negative pe care le induce lipsa unui astfel de organism, dand exemplul pieţei de publicitate outdoor, unde lipsa masuratorilor clare ale eficientei acestui canal tine departe multi advertiseri.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Money.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
Cheesecake cu afine, un desert incredibil de pufos și delicios pentru această...
Sursa: garbo.ro
-
Ana Nicolescu, change strategist: Antreprenoriatul nu e greu. Ce e greu e să...
Sursa: kudika.ro
-
Top 5 motive pentru care un client renunță la magazinul sau la brandul preferat
Sursa: retail.ro
-
NN are 2,2 milioane de clienți în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Un oraș din Italia le dă apă cu porția oamenilor. Locuitorii nu mai au voie...
Sursa: wall-street.ro