Allianz a incredintat contul global de media, in valoare de 60 milioane de lire sterline, agentiei Grey, dupa un pitch final in care a concurat cu DDB Berlin. BBDO si Young & Rubicam au fost eliminate intr-un faza anterioara.Grey, agentia grupului de comunicare WPP, va gestiona comunicarea de brand, marketingul digital, sponsorizarile si bugetul media al Allianz. [ Citeste articolul pe DailyBusiness.ro ]
Allianz a incredintat contul global de media, in valoare de 60 milioane de lire sterline, agentiei Grey, dupa un pitch final in care a concurat cu DDB Berlin. BBDO si Young & Rubicam au fost eliminate intr-un faza anterioara.

Grey, agentia grupului de comunicare WPP, va gestiona comunicarea de brand, marketingul digital, sponsorizarile si bugetul media al Allianz.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.