Agentia de design si consultanta de brand Cocoon Bucharest a realizat designul de ambalaj al noului produs Nesquik Snack si re-designul gamei de napolitane Nestle Nesquik, din portofoliul Nestle, anunta reprezentantii agentiei.

Proiectul a implicat dezvoltarea designului de ambalaj pentru noul produs Nesquik Snack si re-designul pentru Nesquik 30g si Nesquik 60g. Nesquik Snack este o napolitana crocanta cu topping de cereale si crema de lapte, adresata copiilor cu varsta cuprinsa intre 7 si 12 ani.

"Noul design pentru Nesquick Snack pastreaza si reda valorile brandului regasite si in mascota Quicky: prietenie, inventivitate, dinamism si veselie", spune Ana Maselli, senior designer Cocoon.

Dezvoltarea design-ului de ambalaj al gamei de produse Nesquik s-a derulat pe parcursul a 2 luni si a fost realizata de catre echipa Cocoon Bucharest, reprezentata in acest proiect de Simona Straut, managing director; Dana Petrisor, project manager, Ana Maselli, senior designer.

Retail jobs

Din partea companiei Nestle Romania au fost implicate in acest proiect Monica Spiru, brand manager confectionery si Anca Beta, group brand manager confectionery.

Cocoon Bucharest - specializata in consultanta de brand si solutii de design - parte a retelei olandeze BR-ND People este prezenta pe piata din Romania din iunie 2007.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.