Agentia interactiva PlayTheBalls si Ollin Proiect organizeaza pe data de 22 septembrie, anul curent, un workshop dedicat tacticilor de marketing cu impact direct in cresterea vanzarilor, incercand astfel sa aduca informatii, studii de caz si solutii concrete pentru profesionistii din marketing si vanzari care activeaza in domeniul serviciilor, se arata intr-un comunicat de presa remis CorporateNews.

"Majoritatea companiilor romanesti s-au confruntat in acest an cu provocari neasteptate, reflectate direct in scaderea vanzarilor. Este insa important sa implementezi initiative noi, care sa urmareasca atingerea obiectivelor chiar daca mediul economic este instabil. Dorim sa oferim participantilor la curs instrumente concrete si un plan de actiune pentru cresterea vanzarilor", spune Razvan Tudor, de la Ollin Proiect.

Retail jobs

Workshopul se adreseaza specialistilor din departamentele de marketing si vanzari, directorilor operationali dar si managementului. Pentru a oferi informatii si solutii cat mai relevante pentru participanti, Marketing for Sales este dedicat in aceasta editie doar companiilor din domeniul serviciilor.

Vorbitori la acest workshop dedicat tacticilor de marketing cu impact direct in cresterea vanzarilor vor fi Razvan Tudor, Dragos Florian Stanescu, Mihnea Pretorian si Ciprian Gavriliu.

Razvan Tudor (Ollin Proiect) vorbeste despre optimizarea proceselor interne din cadrul unei companii: probleme de natura operationala si strategica in procesul de vanzare, cresterea vanzarilor prin alinierea proceselor interne, rolul serviciilor de customer care in vanzare, cresterea ratei de conversie din prospecti in clienti.

Citeste si:
TOP 19 Reclame tari de la Superbowl 2012
TOP 19 Reclame tari de la...

Razvan are o experienta de peste 12 ani in marketing si comunicare, iar ultimul an si jumatate l-a petrecut in rolul de consultant in cadrul Horvath & Partners.

Ciprian Gavriliu prezinta metode de crestere a vanzarilor prin marketing online: proiecte cu obiective de vanzari, publicitate online bazata pe performanta, generarea de prospecti, administrarea unei campanii online, SEO & Adwords, integrarea automata a prospectilor cu departamentele de vanzari, masurarea succesului si a Return on Investmentului. Ciprian are o experienta de 7 ani in comunicare online, iar in ultimii 2 ani a coordonat activitatea propriei agentii interactive, PlayTheBalls.

"In Romania consumatorii si-au modificat fundamental comportamentul de cumparare, preferand sa ia o decizie sau chiar sa achizitioneze produse si servicii online. Companiile trebuie sa ii urmeze, sau sa accepte cedarea unei cote de piata catre competitorii au o strategie online coerenta. Peste 60% dintre clientii nostri au observat, analizand cifrele brute, ca Internetul a devenit in scurt timp una din principalele metode de a atrage potentiali clienti si a incheia vanzari", Ciprian Gavriliu, managing director PlayTheBalls.

Citeste si:
Despre Facebook Marketing
Despre Facebook Marketing

Evenimentul va contine un studiu de caz detaliat, prezentat de Mihnea Pretorian, marketing manager la Allianz Direct. Mihnea coordoneaza in prezent strategia de vanzari online pentru grupul Allianz in Romania.

Dragos Florian Stanescu, executive director for Sales & Marketing Division la IIRUC Service, va oferi o perspectiva realista a mediului economic romanesc si impactul asupra vanzarilor companiilor de servicii.

Inscrierea pentru Marketing for Sales se realizeaza pana pe data de 18 septembrie pe marketingforsales.ro . Numarul de locuri este limitat la 15 persoane.

Taxa de participare la eveniment este de 68 euro + TVA. Evenimentul va avea loc cu incepere de la ora 9.30, pe 22 septembrie, la sediul Uzin Export din piata Victoriei.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.