Agentia BrandTailors a creat noua identitate vizuala a evenimentului sportiv BCR Open Romania, gazduit anual de Arenele BNR, si care face parte din ATP World Tour 250 series ce include 15 turnee care se desfasoara pe teren de zgura in decursul unui an, se arata intr-un comunicat de presa remis redactiei.

Cu ocazia celei de-a 17-a editii de anul acesta, BCR Open Romania s-a transformat intr-un brand cu premise de crestere la un nivel de valoare similar cu cel al turneelor cu traditie. Pentru realizarea acestei transformari la nivel de identitate vizuala, organizatorii s-au adresat companiei de consultanta BrandTailors.

Membrii echipei BrandTailors si-au stabilit obiectivul de a transforma identitatea vizuala a unui eveniment sportiv, intr-un simbol unic, astfel incat solutia de identitate vizuala sa ramana aceeasi si pentru editiile viitoare. Pentru realizarea acestui obiectiv, proiectul a demarat cu observarea comportamentului si evaluarea atitudinilor publicului turneului, a jucatorilor romani care participa la acesta, precum si a perceptiei tenisului in randul romanilor.

"Ca tendinta generala, am remarcat ca identitatea vizuala a turneelor de tenis se bazeaza pe ideea traditiei acestora, deseori acompaniata de simbolul mingii de tenis sau cel al unui jucator in diferite ipostaze dinamice. In acest context, provocarea noastra a fost de a gasi acel simbol proaspat care sa imbine perfect retorica tenisului cu noul spirit reprezentat de BCR Open Romania, care aduce in prim plan pasiunea jocului si spectacolul captivant oferite de acest sport", spune Andreea Florea, Junior Brand Consultant BrandTailors.

Retail jobs

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

In urma procesului de audit, echipa BrandTailors a redefinit obiectivele proiectului, astfel incat urmatoarele editii BCR Open Romania sa atraga segmentul de public tanar, care considera tenisul un sport adult. Pornind de la aceasta premisa, in urma raportului care a aratat ca tinerii sunt constientii de nivelurile inalte de spectaculozitate si energie ale acestui sport, pentru a ajuta turneul sa isi intinereasca audienta a fost adus in prim plan dinamismul tenisului.

Identitatea vizuala a BCR Open Romania creata de designerii BrandTailors surprinde complexitatea unui brand de eveniment sportiv: "AS"-ul reprezentand spectaculozitatea, "tusa" - regulile jocului si "zgura" - tipul de turneu. Toate acestea sunt reprezentate intr-o maniera grafica ce reuseste sa transmita energia tenisului. Noul logotip a fost gandit in spiritul versatilitatii, permitand aplicarea acestuia pe o diversitate larga de formate.

Membrii echipei BrandTailors care au lucrat la acest proiect sunt: Beatrice Danis - audit si strategie de brand, Melania Nemes - concept creativ, Melania Nemes si Janos Kurko - design grafic, Mihai Parpalea - pregatire de tipar, Andreea Florea si Janos Kurko - management de proiect. Acest proiect a fost dezvoltat cu sprijinul organizatorilor BCR Open Romania: Bogdan Enoiu si Liliana Ivascu.

Citeste si:
TOP 19 Reclame tari de la Superbowl 2012
TOP 19 Reclame tari de la...

Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.