Gigantul producator de software Microsoft a incheiat un acord de vanzare a publicitatii online cu Advance Publications, editorul revistelor Vogue, Vanity Fair si The New Yorker, dar si al peste 30 de ziare de pe intreg teritoriul Statelor Unite, relateaza Wall-Street.

In urma parteneriatului, spatiul publicitar al Advance Internet, divizia de online a Advance Publications, se va vinde la pachet cu site-urile Microsoft, organizate in reteaua Microsoft Media Network. Astfel, Advance isi extinde puternic oferta cu care se prezinta in fata advertiserilor locali, elementul central al acordului fiind, pentru trustul de presa, stimularea vanzarilor prin oferirea de solutii de marketing aditionale.

De asemenea, Advance International va folosi tehnologia Microsoft in materie de publicitate online, inclusiv targetarea in functie de comportament. Pe de alta parte, anunturile de paid search si publicitate contextuala ale Microsoft le vor inlocui pe cele ale Google pe site-urile Advance.

Retail jobs

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.