Agentia New Media, parte a the Group, si agentia de marketing online Standout au realizat pentru clientul Germanos, cu ocazia lansarii serviciului G-precomanda, prima campanie pe social media in care vehiculul publicitar, un widget social, este personalizat in functie de preferintele utilizatorilor, scrie Wall-Street.

Acestia isi creeaza prin intermediul widget-ului o lista cu telefoanele dorite, pe care o pot afisa pe bloguri, in retele sociale si in pagini personale, pentru a le arata celor cu care interactioneaza online ce telefoane isi doresc. Lista cu cea mai mare vizibilitate va fi premiata la finalul campaniei cu un telefon mobil.

Campania dureaza doua saptamani si foloseste ca vehicule de maximizare a expunerii 6 din cele mai vizitate bloguri romanesti, printre care: arhiblog.ro, visurat.ro, piticu.ro, fulgerica.com si criserb.com. Mai mult, orice utilizator isi poate construi, pe pagina campaniei, o lista cu cele 5 telefoane pe care si le doreste, rezultand un top grafic pe care il poate folosi pe site-ul personal, blog sau retele sociale.

Retail jobs

Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.