Agentia de publicitate outdoor Invent Media a lansat in statiunile Mamaia si Neptun un pachet indoor de 26 de hoteluri de 2, 3 si 4 stele, fiind investiti 50.000 euro, iar campania derulata pe noile suporturi implica un buget de la 6.000 de euro/luna, scrie Wall-Street. Mesajul urmeaza sa ajunga la aproximativ 100.000 turisti.

Banii au fost alocati in primul rand pentru achizitia suporturilor publicitare, apoi pentru costurile de implementare, chiriile locatiilor, mentenanta si resursele umane.

"Prin acest proiect, care face parte dintr-un plan mult mai amplu de extindere a business-ului Invent Media, am urmarit sa oferim servicii de publicitate indoor in hotelurile de pe litoral din statiunile Mamaia si Neptun. Intentia noastra a fost sa fim prezenti in cele mai vizitate doua statiuni de pe litoral si sa punem la dispozitia advertiserilor backlit-uri noi, generoase ca dimensiuni", a declarat Eduard Petrescu, managing partner Invent Media.

Citeste si:
Elena Udrea ramane in arest preventiv
Elena Udrea ramane in arest...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.