Agentia Brand Management, specializata in solutii de publicitate indoor, a implementat in premiera pentru Romania produsul Escads, sistem de reclama inovator care permite personalizarea mainii curente a scarilor rulante.

Parte a campaniei "Cardul de cumparaturi Raiffeisen Bank", promovarea indoor se desfasoara in perioada 22 mai - 22 iunie in cadrul Baneasa Shopping City si presupune decorarea scarilor rulante precum si personalizarea mainii curente a acestora.

"Ne bucuram ca tehnicile inovatoare din publicitatea indoor ajung pe piata romaneasca si cu atat mai mult suntem mandri ca Baneasa Shopping City a fost primul mall din Romania ales pentru implementarea Escads", a declarat Loredana Croicia, Sales & Marketing Manager Baneasa Developments.

"Acest proiect inovator s-a realizat in cadrul campaniei de comunicare sustinuta de Raiffeisen Bank pentru cardul de credit. Inovatia pe care suportul Escads o aduce este modalitatea prin care se permite produsului promovat sa interactioneze intr-un mod activ cu publicul", spune Razvan Marincoi, Marketing Manager la Brand Management.

Retail jobs

Brand Management a achizitionat in toamna anului trecut licentele pentru Romania si Bulgaria ale produsului "Escalator Handrail Media" - apartinand liderului mondial in domeniu, Escalated Advertising Australia, companie care a investit doi ani in cercetarea si dezvoltarea acestui tip special de produs. Pe piata locala produsul este marketat sub numele de Escads.

Printre brandurile care au apelat la astfel de campanii la nivel international se numara Vodafone, McDonalds, Toyota, Axa.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.