Conform unui comunicat de presa remis redactiei CorporateNews, agentia Cohn&Jansen / Ashley&Holmes a obtinut 3 nominalizari la categoria Press in cadrul Festivalului Golden Drum. Printurile aflate pe shortlist sunt "European Myth", "American Myth" si "Japanese Myth" realizate pentru Honda, client InterMotorcycle. Agentia a inscris in acest an in competitie noua lucrari, sase la categoria Press si trei la categoria Outdoor.
Colaborarea dintre InterMotorcycle si agentia Cohn&Jansen/Ashley&Holmes dureaza de peste cinci ani, timp in care o serie de campanii au fost nominalizate si premiate in cadrul mai multor festivaluri de publicitate.
Echipa care a realizat campania Honda este alcatuita din: Andrei Cohn, creative director & art director, Adrian Dragan, copywriter si Florin Ghergu, ilustrator.

Castigatorii categoriei Press se vor afla in cadrul galei care va avea loc in aceaasta seara, la Grand Hotel Bernardin din Portoroz.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
H&M experimentează cu șorțuri care captează dioxidul de carbon
Sursa: green.start-up.ro
-
Ce înseamnă PCT crescut la analize
Sursa: garbo.ro
-
S-a lansat asigurarea ING Salary Protect
Sursa: futurebanking.ro
-
Sezonul cald este despre exprimarea personalității!
Sursa: kudika.ro
-
Kozel, cea mai bine vândută bere neagră din Cehia, lansată de Ursus în România
Sursa: wall-street.ro