Conform unui comunicat de presa remis redactiei CorporateNews, AdVenture si Interamerican reitereaza sarbatoarea zilei de 1 octombrie, "Ziua Internationala a Persoanelor in Varsta".

In 2007, AdVenture si Interamerican aduceau in atentia publicului pentru prima data importanta zilei de 1 octombrie si aminteau despre rolul important pe care il au parintii in viata noastra.

In anul 2008 AdVenture reediteaza aceasta initiativa prin implementarea unei campanii construita in jurul mesajului "Impreuna. Acum ca si atunci".

Premisa de la care a plecat aceasta comunicare are la baza insight-ul "dragostea unui copil". Atunci cand eram copii lumea noastra se invartea in jurul parintilor. Ziua de 1 octombrie ne reaminteste tuturor ca si acum, la maturitate, ne iubim parintii la fel de mult si vrem sa le aratam acest lucru.

Retail jobs

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

"Proiectul 1 Octombrie s-a nascut dintr-un real sentiment de afinitate fata de semnificatia Zilei Internationale a Persoanelor in Varsta. Cu totii ne regasim in conceptul acestui proiect, cu totii faceam desene pe tema Mama, Tata, eu atunci cand eram mici. Tocmai de aceea, de la idee la implementarea proiectului nu a fost decat un pas", a declarat Irina Cirstea, Account Manager AdVenture.

Principalul suport de comunicare al campaniei este site-ul www.1octombrie.ro care lanseaza vizitatorilor invitatia de a participa la un concurs de desen pe tema "Mama, tata, eu".

Campania 1 octombrie a fost demarata in data de 29 septembrie si se va incheia pe 5 octombrie, o data cu finalizarea concursului propus pe site-ul oficial.

1 Octombrie este o campanie integrata sustinuta pe mai multe suporturi de comunicare: 6 statii de radio locale si Radio Guerilla, ad-uri de presa in cotidianul Jurnalul National si in 6 ziare locale, campanie de internet derulata pe 10 site-uri si un proiect special realizat alaturi de Realitatea TV pe parcursul a trei zile.

Citeste si:
TOP 19 Reclame tari de la Superbowl 2012
TOP 19 Reclame tari de la...

Campania include si activitati de sampling in Bucuresti, prilej cu care au fost oferite felicitari pentru a fi daruite parintilor.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.