29 August 2008 , 09:01 in CorporateNews

Conform anuarului Media Fact Book, piata de publicitate din Romania si-a redus ritmul de crestere cu 9% fata de anul 2007, pana la 23%, informeaza Wall-Street.

Publicitatea romaneasca, estimata la 593 de milioane euro anul acesta, va creste, in 2009, cu o rata de 15%, urmand sa atinga un procent de doar 5-8% in urmatorii 5 ani.

"Advertiserii au avut anul acesta o atitudine precauta vizavi de investitiile in comunicare. In ultimul semestru am asistat chiar la diminuarea investitiilor planificate", a spus Octavian Popescu, managing director Initiative Romania.

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Piata de publicitate locala si-a redus ritmul de crestere cu 9%.