CorporateNews29 August 200809:01

Lectura sub un minut

Conform anuarului Media Fact Book, piata de publicitate din Romania si-a redus ritmul de crestere cu 9% fata de anul 2007, pana la 23%, informeaza Wall-Street.

Publicitatea romaneasca, estimata la 593 de milioane euro anul acesta, va creste, in 2009, cu o rata de 15%, urmand sa atinga un procent de doar 5-8% in urmatorii 5 ani.

"Advertiserii au avut anul acesta o atitudine precauta vizavi de investitiile in comunicare. In ultimul semestru am asistat chiar la diminuarea investitiilor planificate", a spus Octavian Popescu, managing director Initiative Romania.

Citeste si:
Elena Udrea ramane in arest preventiv
Elena Udrea ramane in arest...

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.