CorporateNews21 Mai 200808:58

Lectura sub un minut

Kraft Foods Romania a anuntat ca va investi 6 milioane de euro in promovarea produsului Poiana Dulce, informeaza DailyBusiness.

"Primul val al campaniei de promovare al Poiana Dulce va dura 6 saptamani, iar dintre canalele media folosite, ponderea cea mai mare revine televiziunii. Statiile TV pe care ruleaza spotul campaniei ("Greseala" ) sunt numeroase: TVR1, TVR2, ProTV, ProCinema, AcasaTV, Romantica, PrimaTV, RealitateaTV, Hallmark, B1TV, National TV, N24, Discovery, National Geographic, KanalD, KissTV, AXN, UTV", a spus Alexandra Theodorescu, group account director al Ogilvy&Mather, agentie care a lansat campania pentru produs.

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.