21 Mai 2008 , 08:58 in CorporateNews

Kraft Foods Romania a anuntat ca va investi 6 milioane de euro in promovarea produsului Poiana Dulce, informeaza DailyBusiness.

"Primul val al campaniei de promovare al Poiana Dulce va dura 6 saptamani, iar dintre canalele media folosite, ponderea cea mai mare revine televiziunii. Statiile TV pe care ruleaza spotul campaniei ("Greseala" ) sunt numeroase: TVR1, TVR2, ProTV, ProCinema, AcasaTV, Romantica, PrimaTV, RealitateaTV, Hallmark, B1TV, National TV, N24, Discovery, National Geographic, KanalD, KissTV, AXN, UTV", a spus Alexandra Theodorescu, group account director al Ogilvy&Mather, agentie care a lansat campania pentru produs.

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Kraft investeste 6 mil. euro in promovarea produsului Poiana Dulce.