Agentia Leo Burnett a realizat campania de advertising care promoveaza inscrierile la a opta editie a Olimpiadelor Comunicarii, proiect anual organizat de Asociatia Ethos, se arata intr-un comunicat remis CorporateNews. Mesajul transmis este: "Poate ca n-o sa deveniti best buddies. Dar sunt sanse mari sa te angajeze".

Campania pentru inscrieri este formata din trei machete de presa, doua banner-e online si doua spoturi video pentru internet. In machetele de presa, Razvan Matasel (Head of Planning Leo Burnett), Razvan Capanescu (Creative Director Publicis Romania) si Victor Ciutacu (Redactor Sef Jurnalul National) se fotografiaza alaturi de participanti la Olimpiadele Comunicarii, mancand acadele, inghetate sau in compania lui Mickey Mouse.

In banner-ele online, Victor Ciutacu si un participant sunt la pescuit si se mandresc un peste foarte mare pe care l-au prins, iar Gabriela Lungu (Managing Partner THE PRACTICE) ia masa la un restaurant "de fite" impreuna cu o participanta. Intr-un spot viral, Razvan Matasel ii da lectii de Macarena unui participant.

Retail jobs

Executiile pot fi vazute pe site-ul Olimpiadelor Comunicarii.


advertising,mediapub,Leo Burnett,The Practice,Publicis,Jurnalul National,Asociatia Ethos,Olimpiadele Comunicarii,


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.