Potrivit unui comunicat remis redactiei CorporateNews, o analiza realizata de SMART press si SMARTfinancial.ro. arata ca majoritate a magazinelor online nu au buget de publicitate tip branding (bannere web), cheltuielile fiind mult mai greu de suportat decat in retailul traditional.

"Bannerele clasice pe Internet nu mai au eficienta de altadata, advertiserii trebuie sa se indrepte catre alte forme de publicitate, sau alte variatiuni pe aceeasi tema, cum ar fi bannerele interactive, bannerele video” este de parere Liviu Taloi, managerul SiteAudit.ro.

Bannerele web au un rol important in special pentru branding, insa, in cazul magazinelor online utilizarea lor trebuie sa fie bine rationata, in completarea altor forme de promovare care sa accelereze si traficul.

Pentru ca nu este recomandat sa te axezi pe o singura metoda de promovare, magazinele online ce ajung sa creasca cel mai mult sunt acelea care impart bugetele cat mai bine, reusind sa se promoveze prin bannere web pe site-uri importante, prin mici bannere pe bloguri, prin publicitate contextuala cu plata pe click si prin comunicare agresiva, in functie de target.

Retail jobs

Marketonline.ro, fungift.ro, esal.ro, cel.ro, pcgarage.ro, electrofun.ro, shoperotic.ro, edomenii.ro, imcool.ro, mymovie.ro, florarieinbucuresti.ro, floriiniasi.ro, sundayoutfit.ro, cuponix.ro, geofad.ro, usbmania.ro sunt magazine online ce pot fi intalnite pe bloguri si care au dat dovada de originalitate in promovare in general.

Domeniul IT&C si cel al cadourilor de toate genurile sunt zonele din e-commerce unde concurenta este cea mai acerba, dar unde exista poate si printre cele mai mari sanse de reusita, in cazul unor investitii bine orientate.advertising,mediapub,comert online,banner,promovare,


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.