Potrivit Business Standard, producatorul de lactate Tnuva Romania se afla in faza de consolidare a pozitiei pe piata, scopul companiei fiind castigarea de notorietate in randul consumatorilor.

Tnuva lucreaza, de la intrarea pe piata, cu agentia de publicitate McCann Erickson. McCann a acoperit toate ariile de comunicare ale campaniei, de la media, PR, creatie, BTL pana la relatii cu consumatorii. Sub sloganul "Pastreaza gustul dragostei", campania de comunicare a demarat cu prezentarea spotului "Nasterea", pe noua canale tv cu acoperire la nivel national.

Cele mai recente campanii initiate de firma din Israel sunt pentru produsele foarte noi ale firmei, laptele cu cacao si budincile, lansate in luna februarie a acestui an si se numesc "Laptele meu cu cacao" si "Budinca mea cu gust de vanilie si ciocolata".

Retail jobs advertising,mediapub,tnuva,McCann Erickson,promovare,Produse lactate,

Despre autor:

Citeste articolul integral pe Standard.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.