3 Martie 2008 , 08:54 in CorporateNews

Potrivit Wall-Street, in tarile cu o mai mare traditie publicitara, forma de publicitate numita "Restroom Advertising" (publicitatea in toaleta) este considerata a fi purtatoarea celui mai mare impact pe piata media, din punctul de vedere al raportului expunere-pret.

Mircea Toma este vocea care ne indeamna "Give Piss a Chance" de pe ramele publicitare atarnate prin toaletele celor mai curate localuri din tara. "Acolo unde si regele merge intotdeauna singur, suntem noi pentru a va promova campaniile publicitare!", acesta este mesajul de intampinare al agentiei de publicitate indoor, OOPS Media.

Costul expunerii unui poster in panoul din toaleta este de la 30 la 65 de euro/luna, in functie de locatie.

advertising,mediapub,OOPS Media,Restroom Advertising,publicitate outdoor,

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Publicitatea din toaleta, costuri si impact.