Potrivit HotNews, Google a fost desemnat cel mai puternic brand corporatist din Marea Britanie, conform ultimei editii a raportului anual Superbrands asupra celor mai tari 500 de branduri din acesta tara.
In sectorul media, Financial Times este urmat de Reuters - clasata pe locul 13 in topul general - si de The Economist, clasat pe locul 36.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Economie.hotnews.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
România înregistrează aproape jumătate din vânzările online din Europa de Est
Sursa: retail.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
Cheesecake cu afine, un desert incredibil de pufos și delicios pentru această...
Sursa: garbo.ro
-
Ana Nicolescu, change strategist: Antreprenoriatul nu e greu. Ce e greu e să...
Sursa: kudika.ro
-
NN are 2,2 milioane de clienți în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Zelenski: Atacul cu rachete al rușilor asupra unei clădiri din Odesa nu a...
Sursa: wall-street.ro