18 Decembrie 2007 , 14:08 in CorporateNews

Peugeot a pasit pentru prima data in mediul online printr-o campanie de promovare, realizata de agentiile Media Investment si New Media, anunta IQads .

Peugeot a inclus metodele interactive in mixul sau de comunicare pentru doua campanii ce au vizat promovarea unor oferte speciale si lansarea noului model Peugeot 308.

Media Investment si New Media sunt agentii membre thegroup, cel mai inovativ grup de comunicare din Romania.

advertising,mediapub,Peugeot,publicitate online,Media Investment,new media,

Citeste articolul integral pe Iqads.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Peugeot intra timid pe piata publicitatii online.